ICT-ratkaisut

Hallinta, valvonta, automaatio

MANAGEMENT

IT järjestelmien tehokas hallinta vaatii tehokkaat työkalut.

IT Asiantuntijan ei kannata käyttää aikaansa manuaalisiin, toistuviin töihin.

Ota käyttöösi monipuoliset hallintaratkaisut oman työsi tehostamiseksi. Hyödynnä samoja työkaluja kuin ammattimaiset ICT ylläpitotiimit.

Verkkolaitteet
kytkimet, palomuurit, reitittimet, WLAN

Palvelimet
Virtuaalialustat vmware/hyperV, virtuaalikoneet, UPS

Käyttäjien tietokoneet ja mobiililaitteet
Työasemat, kannettavat, ohutpäätteet, kännykät, tabletit

Tulostin-, skanneri ja monitoimilaitteet

Käyttöjärjestelmät
Windows XP, 7, 8, Server 2008, 2012 .., Linux, Unix, Android, Apple iOS..

Sovellukset ja varusohjelmat
Microsoft Office eri versiot, PDF, Flash, Java, kaikki käyttäjien käyttämät sovellukset

Omaisuuden hallinnassa

Asset management

  • Officer hallintajärjestelmä kerää tiedot verkosta automaattisesti
  • Laitteet kategorisoidaan tyyppien mukaisesti, raportteja ajettavissa
  • Kerätyt konfiguraatiotiedot ovat tarkkoja, kuten IP’t, muistityypit, levyt, cpu megahertsit ja coret, merkit, tyypit, sarjanumerot…
  • Käyttöjärjestelmistä ja ohjelmistoista kerätään syvälliset tiedot, versiot, lisenssiavaimet ja tietoturvapäivitykset mukaan lukien
  • Etäpisteet ja liikkuvat käyttäjät ovat mukana hallinnassa
  • Takuutiedot löytyvät automaattisesti valmistajien tietokannoista
  • Omien tietokenttien räätälöinti mahdollista
  • Tietojen ylläpito sujuu automaattisesti ja tieto on reaaliaikaista

Monitorointi

Monitoring

  • Havainnollinen monitorointinäkymä kertoo IT:n nykytilan
  • Hälytyksiä voidaan konfiguroida lähteväksi kriittisistä palveluista
  • Kaikkia verkossa näkyviä laitteita ja palveluita voidaan monitoroida
  • Monitorointinäkymässä ovat myös etätyöntekijät, jotka ovat verkossa
  • Nopeuttaa olennaisesti vian löytymistä ongelmatilanteissa
  • Etäyhteys yhdellä klikkauksella

Ylläpito ja automatisointi

Manage & automate

  • Automaattiset ylläpitopäivitykset ja turvapäivitykset + hallinta ja hyväksyntä erikoistapauksia varten
  • Huoltoikkunat päivityksiä ja koneiden uudelleen käynnistyksiä varten.
  • Laitteet voidaan ajastaa käynnistymään yöllä päivittämään itsensä
  • Palveluiden uudelleenkäynnistyksen ja korjauksien automatisointi
  • Verkkoreittiongelmien tunnistus
  • Toiminnallisuuden ohjaus, kuten Anti-Virus, muutosajot, asennukset, skriptit

Työjonon ja muutosten hallinta

Ticketing & change management

  • Tiketöintityökalu, asiakkaan IT henkilöille mahdollisuus myös hoitaa ensimmäisen tason tikettejä ja eskaloida 2. tason tukeen tarvittaessa.
  • Sähköpostikuittaukset tikettien etenemisestä ja tilasta
  • Työpyynnöt sähköpostitse, portaalin kautta tai soittamalla
  • Loppukäyttäjälle mahdollisuus seurata omia tukipyyntöjä
  • Muutoshistoria näkyy laitetta tarkasteltaessa
  • Raportointi

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous

Jätä tarjouspyyntö »

 

Sivukartta