Toimiston Windows ja Mac tietokoneet huolenpidolla
- Yksinkertainen tapa hankkia tietokoneet, huolenpidon, sovellukset ja turvapalvelut
- Palvelun sisältö on valittavissa moduuleista, tarpeen mukaan
- Olemassa olevat laitteistot voidaan liittää palveluun
- Laitteistoista saatavilla monipuolisia raportteja, asiakkaalle saatavissa portaaliin tunnukset
- Nopea tukipalvelu
Palvelu
- Asiantuntijatiimin palvelukapasiteetti
- Tukipuheluihin vastataan nopeasti ja pienemmät pyynnöt ratkaistaan puhelun aikana, etäylläpitotyökalujen avulla
- Asiakas saa kokeneen järjestelmäosaajan tai erikoisasiantuntijan apua nopeasti
Laitteet
- Työasemat ja kannettavat tietokoneet voidaan ostamisen vaihtoehtona hankkia kuukausimaksulla
- Laitteet vakuutetaan automaattisesti
- mukana tietoturvallinen elinkaaripalvelu
Käyttöönotto
- Laitteisiin tehdään optimointi, esim. valmistajan asentamat mainos- ja kokeiluversiot poistettu
- Anti-Virus-, tietoturva-, omaisuushallinta-, valvonta- ja ylläpitojärjestelmiin liittäminen
- Esiasennukset tarpeen mukaan, mm. Office, Chrome, Firefox, Adobe jne.
Valvonta
- Järjestelmiä valvotaan proaktiivisesti
- Anti-Virus ohjelmistojen toiminta ja haittaohjelmahälytysten valvonta
- Mikäli haittaohjelma havaitaan, laukaistaan yrityksen kattavat puhdistustoimenpiteet ja ongelma eristetään
- Valvotaan myös tietoturvapäivitysten onnistumista, levytilaa, muistinkäyttöä jne.
Hallintajärjestelmä
- Voidaan keskitetysti levittää asetuksia ja ohjelmia
- Etä- ja korjaustyökalujen avulla käyttäjän ongelmaan saadaan apu nopeasti
- Tukipyyntösovellus, jolla käyttäjä voi pyytää kuvakaappauksen kera helposti tukea. Pyynnön voi ohjata myös esim. ohjelmatoimittajalle.
Tietoturva
- Anti-Virus järjestelmä sisältäen lisenssit ja asennukset
- Tietoturva- ja muiden päivityksien säännöllinen asennus haluttuun aikaan ja seuranta
Varmistukset
- Windows varmistukset työasemat tai kannettavat
- Yksittäisten tiedostojen tai koko laitteen palautus mahdollista
- Paikallinen ja / tai pilvivarmennus
Huolto
- Laitehuoltojen järjestäminen
- Tarvittaessa palauttaminen varmistuksesta
- Eskalointi ja vikaselvitykset asiakkaan puolesta
Edistyneet tukityökalut
- Tukipyyntösovellus käyttäjille: helppo eskalointi kuvakaappauksineen klikkaamalla kuvaketta
- Etäyhteydet, jotkin ongelmat voidaan korjata myös taustalla häiritsemättä käyttäjää
- Tukipyyntöjen ja asennustöiden dokumentointi erilliseen tiketöintijärjestelmään, johon asiakkaan edustajalla tarvittaessa pääsy