Officer

Työasemat & kannettavat huolenpidolla

Toimiston Windows ja Mac tietokoneet huolenpidolla

  • Yksinkertainen tapa hankkia tietokoneet, huolenpidon, sovellukset ja turvapalvelut
  • Palvelun sisältö on valittavissa moduuleista, tarpeen mukaan
  • Olemassa olevat laitteistot voidaan liittää palveluun
  • Laitteistoista saatavilla monipuolisia raportteja, asiakkaalle saatavissa portaaliin tunnukset
  • Nopea tukipalvelu

 

Palvelu

  • Asiantuntijatiimin palvelukapasiteetti
  • Tukipuheluihin vastataan nopeasti ja pienemmät pyynnöt ratkaistaan puhelun aikana, etäylläpitotyökalujen avulla
  • Asiakas saa kokeneen järjestelmäosaajan tai erikoisasiantuntijan apua nopeasti

Laitteet

  • Työasemat ja kannettavat tietokoneet voidaan ostamisen vaihtoehtona hankkia kuukausimaksulla
  • Laitteet vakuutetaan automaattisesti
  • mukana tietoturvallinen elinkaaripalvelu

Käyttöönotto

  • Laitteisiin tehdään optimointi, esim. valmistajan asentamat mainos- ja kokeiluversiot poistettu
  • Anti-Virus-, tietoturva-, omaisuushallinta-, valvonta- ja ylläpitojärjestelmiin liittäminen
  • Esiasennukset tarpeen mukaan, mm. Office, Chrome, Firefox, Adobe jne.

Valvonta

  • Järjestelmiä valvotaan proaktiivisesti
  • Anti-Virus ohjelmistojen toiminta ja haittaohjelmahälytysten valvonta
  • Mikäli haittaohjelma havaitaan, laukaistaan yrityksen kattavat puhdistustoimenpiteet ja ongelma eristetään
  • Valvotaan myös tietoturvapäivitysten onnistumista, levytilaa, muistinkäyttöä jne.

Hallinta­järjestelmä

  • Voidaan keskitetysti levittää asetuksia ja ohjelmia
  • Etä- ja korjaustyökalujen avulla käyttäjän ongelmaan saadaan apu nopeasti
  • Tukipyyntösovellus, jolla käyttäjä voi pyytää kuvakaappauksen kera helposti tukea. Pyynnön voi ohjata myös esim. ohjelmatoimittajalle.

Tietoturva

  • Anti-Virus järjestelmä sisältäen lisenssit ja asennukset
  • Tietoturva- ja muiden päivityksien säännöllinen asennus haluttuun aikaan ja seuranta

Varmistukset

  • Windows varmistukset työasemat tai kannettavat
  • Yksittäisten tiedostojen tai koko laitteen palautus mahdollista
  • Paikallinen ja / tai pilvivarmennus

Huolto

  • Laitehuoltojen järjestäminen
  • Tarvittaessa palauttaminen varmistuksesta
  • Eskalointi ja vikaselvitykset asiakkaan puolesta

Edistyneet tukityökalut

  • Tukipyyntösovellus käyttäjille:  helppo eskalointi kuvakaappauksineen klikkaamalla kuvaketta
  • Etäyhteydet, jotkin ongelmat voidaan korjata myös taustalla häiritsemättä käyttäjää
  • Tukipyyntöjen ja asennustöiden dokumentointi erilliseen tiketöintijärjestelmään, johon asiakkaan edustajalla tarvittaessa pääsy

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous

Jätä tarjouspyyntö »

 

Sivukartta